Een persoonlijk bericht op je “te koop” uithangbord.

Wat is er beter en haalt meer bereik dan een publiciteitspaneel te plaatsen op een drukke weg waar een persoonlijke tekst op staat. Dit raakt de buren, de buurt en is een ideale sociale media.

“Te koop, huis met tuin, 3slp en garage.”
Ken je het en kan het nog saaier? Waarschijnlijk niet.

1. Subtiel opvallen

Zet eens volgende tekst, in het groot, op je verkooppaneel:
– “Beste buren, we hebben hier 50 jaar met veel plezier gewoond maar verhuizen nu naar een appartement. Bedankt, jullie waren super” 
– “Onze jeugd hebben we al spelend doorgebracht in deze woning, tot ziens buren.”
– “Liefste buren, ons moeder bedankt jullie voor de mooie jaren”
Hoe zou dit overkomen bij de buren?
Pakkend, niet? Vraag je publiciteitsfirma naar de mogelijkheden.

2. wek interesse

Je publiciteitspaneel heeft een dubbele functie.
Enerzijds laat je weten dat de woning/appartement te koop staat maar anderzijds wek je de interesse voor de voorbijgangers want in eerste instantie begrijpen ze niet wat de bedoeling is van deze publiciteit en wordt de tekst écht gelezen. Dit creëert een dubbele interesse.

3. Maak hierop je marketing

Van zodra dit type publiciteit de sociale marketing haalt zullen je hit’s & clicks  verhogen, mensen zullen hierover praten, delen, … het zal mensen opnieuw verbinden.

Deel dit artikel