Freelance ondersteuning voor je huurcontracten

vakkennis, knowhow en expertise

Al eens gedacht om je huurcontracten te laten ontzorgen door onze juridische specialisten? Met hun vakkennis, knowhow en expertise regelen ze alle details van a tot z. Jij kan op beide oren slapen en wint er ook nog eens heel wat tijd mee.

Mogen we even opscheppen over onze troeven?

Onze juridische experts kennen de Belgische huurwetgeving als hun broekzak, waardoor jij kan rekenen op vlekkeloze contracten en succesvolle verhuurervaringen.

Zelf een huurovereenkomst opstellen kan een tijdrovende klus zijn. Wij doen dat snel en doeltreffend, zodat jij tijd (en zorgen) bespaart.

We verwerken je documenten in een uiterst veilige omgeving en ook onze communicatie verloopt volledig vertrouwelijk.

Welke huurovereenkomsten kunnen wij voor jou regelen?

Heb je een complexe vraag of zoek je ondersteuning voor meerdere contracten?

Zo pakken we het aan…

Let’s connect

Reserveer kosteloos een digitaal verkenningsgesprek en vertel ons over jouw ondersteuningsbehoeften. We brainstormen over de optimale aanpak en bezorgen een voorstel op maat.

Even organiseren

Ben je helemaal enthousiast? Dan zetten we een veilige gedeelde map op in Teams of SharePoint met unieke toegang. Hier kan je alle noodzakelijke informatie, zoals identiteitsgegevens, documenttitels, en meer, uploaden en met ons delen. Als belangrijke documenten ontbreken, nemen wij contact met je op.

Tijd voor actie

Zodra jij de nodige documenten in onze beveiligde omgeving hebt gezet, gaan onze experts direct aan de slag.

Meer dan een week hebben we meestal niet nodig om je huurcontracten in orde te brengen. Benieuwd hoe ver we staan? Hou onze vooruitgang gerust in de gaten houden via de gedeelde Excelsheet.

Maandelijkse support

Wanneer alles is afgerond, blijven we in de buurt. Op jouw verzoek kunnen we maandelijks zelfs checken voor vervolgtaken na de huurcontractfase, van meterstanden opnemen tot contractindexatie en meer.

À la carte of all-in?

Bij vastgoed-admin kan je kiezen: een vaste prijs per overeenkomst of het all-inpakket dat alles voor je regelt, van administratieve taken, compromissen, aankoop- en verkoopprocessen, tot huurcontracten en andere overeenkomsten. Wat kunnen we voor jou betekenen?

Nieuwsgierig naar onze aanpak?

Neem contact op of stel snel je vraag via Whatsapp.