Kunnen je kandidaten online een afspraak maken?

Als de jongeren de “bellen” app zouden kunnen verwijderen op hun telefoon zouden ze dit zeker doen. De nieuwe generatie haakt af als ze dienen te bellen.

Er bestaan zelfs al TV-programma’s over jongeren die niet meer durven bellen maar misschien is dit wel een voordeel voor je kantoor.

 1. Tijdwinst

Als er 20 mensen per dag bellen voor een afspraak betekent dit dat je op zijn minst 100 minuten mag uittrekken voor de organisatie van je agenda, huurders, eigenaars, medewerkers, bevestigen, annuleren, verschuiven, etc.
Als kandidaten vandaag online kunnen boeken heb jij meer tijd voor interessantere dingen die misschien wel iets opbrengen. 

2. Flexibel

Dag en nacht afspraken maken is een must omdat er meer en meer flexibel wordt gewerkt, sommige bedrijven een gsm niet toelaten tijdens de werkuren, sommige 2 jobs hebben, de kids van het school mogen gehaald worden en de supermarkt nog leeg geroofd moet worden voor de hongerige magen van het  kroost.
In realiteit zal je merken dat er letterlijk op elk uur van de dag een afspraak wordt gemaakt, ook ’s nachts.

3. Stroomlijnen

Spreek met je verkopers/verhuurders bezoekdata en uren op voorhand af zodat kandidaten op deze uren kunnen boeken. Zet je tijdslot om de 20 of 30 minuten per klant of je organiseert zo een kijkmoment.
Met een ‘eigenaarslogin’ kunnen je verkopers/verhuurders mee je agenda volgen. Dit lijkt misschien controlerend maar door proactief te communiceren met je opdrachtgever zijn zij gerust dat alles in goede banen verloopt.
Win-win.

Deel dit artikel